Pregerzblogz

Hej!
 
Desperata för besökare som vi är har vi kollat runt lite på våra kollegor här på blogg.se. Verkligen fantastiska människor hela bunten! Något som verkar extra poppis och hett just nu är gravidmagar. Ge pöbeln vad pöbeln vill ha tänkte vi, så här kommer't, det vackraste skedet i en kvinnas liv! Se bara hur det formligen lyser om oss och vår babylycka! 
 
 
 
*Tihi* tokigt va!?!1! För en månad sen var det här en platt och fit mage, men tiderna förändras. Nu kan jag balansera ett (1!) glas på den lille kulan!
 
 
Jag trodde att jag visste vad lycka var, men det visar sig nu att jag iinte hade en aning! Jag kan inte uttrycka hur mycket jag längtar efter att äntligen få träffa den där lille krabaten som sparkar runt därinne. LOL*.
 
*lots of love/life
 
XOXO Grettis och Kläppis samt el knoddos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0