Inneskor


Medans Grettis är på gymmet och lyfter tunga vikter tillsammans med sin käresta, är undertecknad förvisad till labbet med diagnosen halsont och därmed träningsförbud. Matlabprogrammet som ska hantera vår mätdata finslipas och rutinerad som jag är har jag tagit på mig sköna, svala kläder och inneskor (!). Att vara i labbrummet länge är nämligen lite som att sitta i en bastu där värmen stängdes av för en timme sen: lite väl kvalmigt, för varmt för vinterklädsel och känslan av att fyrtio andra människors gamla andedräkt och hudpartiklar svävar runt ligger som en dimma i luften.

Jag tror bestämt att jag får ta en halstablett för att muntra upp det hela.

XOXO Kläppis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka glada tofflor! Me gusta!

2012-02-11 @ 13:50:07
Postat av: Kläppis

Tackor och bockar (hohoho lite ordvits där med), det är mina dagistofflor.

2012-02-13 @ 15:56:19
URL: http://labbblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0