Vänner!

Hej bloggen!

Eftersom jag är supersnabb på att skriva resultatdel fick jag i uppgift att skriva om varför Kläppis är en så bra vän. Det känns fånigt och utelämnande att skriva det här, så jag nöjer med att säga att hon är kul och snäll och bra på MATLAB och ganska ball och sen tänker jag lägga upp en bild på'na, japp så var det med det.

Självklart villle jag själv vara med på bilden, någon typ av credd ska man väl ändå ha för att ha fått hennes dator att surra som en liten dammsugare!


XOXO Grettis


Ps är någon intresserad av att bo med den lilla solstråle som hon trots allt är har jag hört det ryktas om att hon kanske kommer bli sambolös i ett år, så det är läge att lägga in en stöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0