Vad är väl en dag på labbet?

Alla får inte chansen att göra tredagarslabben men som Grettis syster fick jag i alla fall prova på hur det var i ungefär en timme antagligen för att jag hade med mig muffins (annars är det inte säkert att jag hade blivit insläppt). Om man labbar tillsammans med labbbloggen-laboranterna så går det mycket ut på att ta bilder med olika föremål som finns till hands. Dock ser ju allt mycket fint och vetenskapligt ut.

Hittade en klocka av okänt ursprung.
Det hela var ganska så spännande (som Hogwartsklockan).

Formler är kul!
Sedan ägnade jag mest tid åt att se ut lite som ringaren i Notre Dame och studera formler (jag har övat på att se smart och insatt ut genom att titta på The big bang theory och studera bilder på Darwin och Carig Venter).
Som i alla gästblogginlägg så hänvisar jag här till min egen hemvist i bloggosvären nämligen radiobloggen för Dront. Läs, lyssna och njut.
Labba väl!
XOXO Lisa


Kommentarer
Postat av: Kläppis

Åh, vad fint sminkad hon är, den där Lisa!

2012-02-11 @ 21:36:03
URL: http://labbblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0