Min dag i labbet

Kära bloggen,

jag vet att jag har varit frånvarande i några dagar men det beror på att jag har gjort en annan spännande laboration (som såklart ändå inte är hälften så spännande som tredygnslabben). Tillsammans med min tillfällige labbkollega som jag jag samarbetade med löste jag ett mycket adekvat problem: Av misstag hade en kabel av okänd typ kopplats in i ett kärnkraftverk, så vi tog reda på vilken det var och skapade en anpassningskrets som räddade dagen. Vilken kabeltyp den hemliga kabeln var av luskar man snorenkelt ut genom att kolla på bilden nedan.


Eller så öppnar man papperslådan det står "Kärnkraftverk" på och läser på sladden.
Det är vilket som liksom.


XOXO Kläppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0