Bakom kulisserna

Kära bloggen!

Vi har redan bjudit på bilder från labbet, men vad gör vi egentligten här? Jojomän det ska ni få veta, varsågoda, njut av denna labbbildsbonanza!

Kläppis har precis blivit insläppt i labbet, förtjusningen lyser i hennes ögon!


Jag väntar på vår labbhandledare O, trevlig kille!


Ibland måste man kalibrera, det är lite segt, men ändå kul för man får vifta med en trollstavsliknande reflexpinne!


Min absoluta BLF skjuter ryttare fram och tillbaka, väldigt labbigt av henne.


Såhär fantastiskt kul är det att leka med mätdatan och ja innan ni frågar, jag sitter så där coolt jämt!


och sist men inte minst, Kläppis med de bästa labbmaskottarna jag har träffat hittills i mitt liv.

XOXO Grettis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Er blogg räddar kvällen, lite sådär :D

2012-02-10 @ 20:07:52
Postat av: Kläppis och Grettis

Det var så lite så!

2012-02-10 @ 20:30:06
URL: http://labbblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0